Konu:
BilgisayarYazar:
giovannaOluşturulma Zamanı:
2 yıl önceDoğru cevap B) Constructor Method olacaktır.
Nesne Tabanlı Programlama dillerinde (OOP) sınıflar, bu sınıflara ait metotlar ve bu sınıflardan türetilmiş nesneler bulunur. Problemleri, gerçek hayata uyarlamada bu dilleri kullanmak daha avantajlı olacaktır. Kodu incelersek;
Sınıf Adı: Car car1 = newcar("BMW", "mavi",1.6,3);
Nesne Adı: Car car1 = newcar("BMW", "mavi",1.6,3);
Kurucu Fonksiyon (Constructor): Car car1 = newcar("BMW", "mavi",1.6,3);
newcar Kurucu metoduna ait 4 parametre belirtilmiş. Sırasıyla;
getter() ve setter() metotları yazmak yerine kurucu sınıfları tercih ederiz. Böylece bir nesne türetirken değerleri uzunca atamak yerine tek bir satırda atayabiliriz. car1 nesnesinin özellikleri tek satırla set edilmiş olur. Kolay gelsin :)
Yazar:
jocelynnsblr
Bir cevabı oylayın:
1