Soru: Ayşe Hanım, Vatan Bilgisayar A.Ş’nin Denizli şubesinden bir adet Apple marka İphone 7, 32 GB özelliğinde akıllı telefon satın almıştır. Telefonun bedeli 7.964,00 TL’dir. Ayşe Hanım telefon için kasko sigortası ile birlikte 8.800,00 TL ödemiştir. Satın alındıktan kısa bir süre sonra telefon arızalanmıştır. Telefonda sim kartı okumama, arama sırasında bağlantı kesilmesi, internet bağlı olmasına rağmen internet bağlantısı kurmama, kılıfla kullanılmasına rağmen cihazda kendiliğinden yamulma meydana gelmesi gibi arızalar olmuştur. Ayşe Hanım bu arızalı telefonu Vatan BilgisayarA.Ş’nin Denizli şubesine götürmüştür. Vatan Bilgisayar çalışanları telefonun kasko sigortası olduğu için kaskoya gönderileceğini beyan etmiştir. (Telefona, satın alınırken, Vatan Bilgisayar aracılığı ile Gulf Sigorta A.Ş’den sigorta yaptırılmıştır). Bu sigorta poliçesine göre telefonundaki arıza teminat kapsamındadır. Vatan Bilgisayar çalışanları telefonu inceleyeceklerini belirterek teslim almışlardır. Ancak inceleme sonrası servis formu incelendiğinde, ürün garanti kapsamında görülmemiş ve Ayşe Hanım’a ekstra ücret karşılığı değişiminin yapılacağı belirtilmiştir. Sigorta şirketi ise Ayşe Hanım’ın aramalarına hiçbir şekilde dönüş yapmamıştır. (Not: Telefondaki arıza kullanıcı hatasından kaynaklanmamaktadır). SORU: Yukarıdaki olayda ne tür bir hukuki sorun olduğunu tespit edin

Cevaplar 1

Cevap:

Cevap:

bu kadın maldır. akıl hastanesine yatırılmalıdır.

Cevabı biliyor musunuz? Buraya ekleyin!

Cevabı bulamıyor musunuz?

Google ile giriş yap

veya

Şifrenizi mi unuttunuz?

Hesabım yok ve şunu yapmak istiyorum: Kayıt ol

Bir dil veya bölge seçin
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years