Soru: ✧Merhabalar✧> Andromeda Galaksisi hakkında bilgiler veriniz> Aşağıda verilen soruları da cevaplayınız • Andromeda Galaksisi'nde bulunan en büyük gezegen hangisidir ?• Andromeda Galaksisi'nde keşfedilmiş kaç gezegen vardır ?• Andromeda Galaksisi Samanyolu Galaksisi'ne ne kadar uzaktadır ?> Gereksiz cevaplar silinecektir #Mod​

• fizika

Konu:

Fizik
  • Yazar:

ricky
  • Oluşturulma Zamanı:

2 yıl önce

Cevaplar 2

Cevap:

>andromeda galaksisi hakkında bilgi veriniz
  • Andromeda Galaksisi, ayrıca Messier 31, M31 ve NGC 224 olarak da bilinir, mitolojik bir kavram olan Andromeda'nın Türkçedeki karşılığı zincire vurulmuş kız anlamına da gelmektedir. Andromeda Takımyıldızı'nda bulunan bir sarmal galaksidir. Spitzer Uzay Teleskobu'ndan elde edilen verilere göre bir trilyon yıldıza ev sahipliği yapmaktadır.[5] Samanyolu galaksisi ile arasındaki uzaklık yaklaşık olarak 2,54 milyon ışık yılıdır. 2006 ölçümlerine göre Samanyolu, Andromeda'nın kütlesinin ancak ~80%'ine sahiptir. Andromeda'nın bir diğer özelliği ise çıplak göz ile Dünya'dan görülebilen en uzak gök cismi olmasıdır. Ayrıca Samanyolu'na en yakın büyük galaksidir.

>Andromeda galaksisinde bulunan en büyük gezegen nedir?
  • hiç bir yerde bundan bahsedilmemektedir

>andromeda galaksisinde keşfedilmiş kaç gezegen vardır?
  • hiç bir yerde bundan bahsedilmemektedir
>andromeda galaksisi samanyolu galaksisine ne kadar uzaktadır?
  • 2,54 milyon ışık yılıdır

EK BİLGİ
  • Andromeda Galaksisi ve Samanyolu 4 milyar yıl sonra çarpışarak dev boyutlarda yeni bir eliptik galaksi oluşturacak. Samanyolu bu çarpışma ile yok olacak. Çarpışma Güneş Sistemi’ni de yok edecek. Her şey bitecek.

EN IYI SEÇERSEN SEVINIRIM

Cevap:

[tex]\color{blue}\texttt{Selamm}[/tex]

Andromeda Galaksisi

• Andromeda Galaksisi; Messier31, M31 ve NGC 224 olarak da adlandırılabilir. Andromeda kelimesi mitolojik bir kavramdır. Türkçesine çevirirsek bu zincire vurulmuş kız anlamına gelir.
  • Andromeda Takımyıldızı'nda bulunan sarmal yapıda olan bir galaksidir. Samanyolu galaksisi ile arasındaki uzaklık yaklaşık olarak 2,54 milyon ışık yılıdır.
  • 2006 yılında yapılan ölçümlere göre Samanyolu galaksisi, Andromeda'nın kütlesinin sadece %80'ine sahip olduğu gözlemlenilmiştir.

Aşağıdaki soruları cevaplayınız!

→Andromeda Galaksisi bir modern takım yıldızı olduğundan dolayı içinde gezegen yok olduğu söylenmektedir. Adını yunan mitolojisinde bulunan bir prensesten almaktadır. Yukarıda bunun cevabını vermiştik ama hatırlayalım; Samanyolu galaksisi ile arasındaki uzaklık yaklaşık olarak 2,54 milyon ışık yılıdır. Astrofizikçiler ve jeologlar andromeda'da yaşam olup olmadığı hakkında şunları söylemiştir. "Bu gezegende yaşam mutlaka var. Çünkü gezegenin çapı ve beslendiği güneşin yani yıldızın uzaklığı, Güneşe ve Yer'e yakın, yani tahminen 14 bin km ve 168 milyon km uzaklıkta" bu sözden de anlaşılan andromeda galaksisinde yaşam vardır. Ama henüz orada yaşanılmış mı bilinmiyor. Andromeda Galaksisi'ne gitmek istesek orada kilometre (km) kullanılmıyor orada yani uzayda kullanılan şey ışık yılıdır. Andromeda'ya 2.5 milyon yılda ulaşırız. Bazı bilim insanları şuan Andromeda'da dünyanın ikizinin bulunduğunu söylüyor fakat doğruluğu kanıtlanmış değildir. Başarılar..ʚɞ || Sudə`

answer img

Cevabı biliyor musunuz? Buraya ekleyin!

Cevabı bulamıyor musunuz?

Google ile giriş yap

veya

Şifrenizi mi unuttunuz?

Hesabım yok ve şunu yapmak istiyorum: Kayıt ol

Bir dil veya bölge seçin
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years