Soru: Adem Öğretmen, öğrencilerine dört basamaklı doğal saylarla toplama ve çıkarma islemlerini öğretmek için tasarladığı oyunun kuralları aşağıda verilmietir, Öğretmen her öğrenciye dört basamaklı iki doğal sayı verir. Öğrenciler kendilerine verilen sayıların birler bölgündeki rakamların toplam 10'dan kucskee sayiyi en yakın onluğa, 10'dan büyükse en yakın yüzlüğe yuvarlor, Daha sonra birinci öğrenci yuvarladığı sayıları toplar İkinci öğrenci ise yuvarladığı sayıları çıkarir. Öğretmenin öğrencilere verdiği sayılar yandaki gi- 1. Ogrenci 2. Ögrenci bidir. 4126 6405 Buna göre öğrencilerin yaptıkları islemlerin sonuc- 3084 4391 larının toplamı kaçtır? 0.9320 C.9240 B.9190 A 7220 + 2653 Bir çiftçi tarlasından áç defa karpuz hasadı yapmaktadır. Birinci seferde 2698 kilog- ram, ikinci seferde birinci seferden 547 kilogram fazla toplamistir. Üçüncü 4. Inci Naz, yandaki toplama işle- 4217 minin sonucunu doğal sayıları en yakın yüzlüğe yuvarlaya- rak tahmin ediyor. Sonra da toplama işleminin gerçek sonucunu buluyor . Buna göre İnci Naz'ın bulduğu sonuçlar apa Yudelilerden hangisidir?
10. Sınıf Kimya Mol Kavramından akb olayını ufacık özet geçer misiniz? formülünü falan ya da nasıl bulunduğunu... kısa bir özet lütfen..! Mol kavramında iyiyim fakat akb yi unutuyorum sürekli yapamıyorum