Soru: 11.sınıf sayısal kaynak önerileri

Cevaplar 2

Cevap:
  • Biyolojide bilgi sarmalı çözdüm. Konuyu pekiştirmen için iyi bir kaynak.
  • Kimyada miray yayınlarını çözdüm. O da aynı şekilde kolay ve konuyu pekiştirmen için güzel bir kaynak.
  • Fizikte öğretmen önerisiyle çapın fasikül şeklinde olan kaynağını almıştım açıkçası çok beğenmedim ama idare eder. Yani aslında bana biraz zor geldi. 3 aşama şeklinde kolay orta zor ama ben zorları çözemediğim için beğenmedim. Bazı arkadaşlarım beğenmişti ve çözebiliyordu tercih edebilirsin konu anlatımlı hem işine yarayabilir.
  • Matematikte çap çözdüm. Ama beğenmedim sorular alakasızdı ve saçmaydı. Ama bir arkadaşım yayın denizini çözmüştü beğendi sen de alabilirsin

İyi dersler

Başarılar ;)

Cevap: matematik için başlangıç acil yayınlarının soru bankası olabilir sonrasında bilgi sarmalı çözmeni tavsiye ederim ve orjinalde çözersen matematik bitmiş gibi bir şey olur. Biyoloji için ben biyotik ve apotemi sistemler kullandım ikiside gayet başarılı kaynaklar. yks çalışmak içinde kesinşikle apotemi sistemleri almanı tavsiye ederim işine çok yarayacaktır. kimya için bilgi sarmalı ve orbital kullanabilirsin. fizik için yayın denizi fasikül soru bankası ve bilgi sarmal

Cevabı biliyor musunuz? Buraya ekleyin!

Cevabı bulamıyor musunuz?

Google ile giriş yap

veya

Şifrenizi mi unuttunuz?

Hesabım yok ve şunu yapmak istiyorum: Kayıt ol

Bir dil veya bölge seçin
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years