Fen bilimleri öğretmeni öğrencilerine "maddeyi en iyi şekilde nasıl tanımlayabiliriz?" şeklinde bir soru yöneltmiştir. Dört öğrencinin soruya verdiği yanıtlar aşağıdaki gibidir. Ali:Belli bir şekli olan cisimlerdir. Murat:Gözle görülebilen bütün varlıklardır. Nazlı:Kütlesi ve hacmi olan varlıklardır. Ayşe:Belli bir ağırlığa sahip olan varlıklardır. ÖĞRENCİLERİN VERDİKLERI YANITLAR İNCELENDİĞİNDE HANGİ ÖĞRENCİNİN MADDEYİ EN İYİ ŞEKİLDE TANIMLADIĞI SÖYLENEBİLİR A)Ali B)Murat C)Nazlı D)Ayşe acill
ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ 1608 sayısını 8'e bölen Arzu, işlemin sağlamasını yapmak için 8 sayısı ile han- gi sayıyı çarpmalıdır? A) 102 B) 201 C) 204 D) 211
Bunun için ilk önce 1608÷8= 201 olduğuna göre sağlama için 8 ×201=1608 yapılmalı sondan gidilmeliki başlangıçtaki aynı sayıyı bulabilelim bu yüzden cevap B seçeneği