Soru: TASARIM SÜRECİ VE TANITIM 8.B.2.2. Mevcut Bir Kurum/Şirkete Ait Kurumsal Kimlik Çalışmalarının ve Pazarlama Tekniklerinin Analiz Edilmesi Pazarlama teknikleri ve kurumsal kimlik analizi yapılır, tanıtım ve pazarlamada hedef kitlenin analizi üzerinde durulur. ETKİNLİK: Yerli veya yabancı mevcut markalardan birini seçerek, aşağıda istenen bilgilere göre kurumsal kimlik analizi yapınız. Tanıtım ve pazarlama faaliyetlerini inceleyiniz. Logo-Amblem, Afiş-Broşür, Mobil Uygulama vd.​

  • drugie-predmety

    Konu:

    TEOG
  • Yazar:

    bennett
  • Oluşturulma Zamanı:

    2 yıl önce

Cevaplar 1

Cevap:

Cevap:

anlayamadım üzgünüm

Açıklama:

başarılar diliyorum

Cevabı biliyor musunuz? Buraya ekleyin!

Cevabı bulamıyor musunuz?

Google ile giriş yap

veya

Şifrenizi mi unuttunuz?

Hesabım yok ve şunu yapmak istiyorum: Kayıt ol

Bir dil veya bölge seçin
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years