Soru: 1.Pazar bölümlendirmede ikinci aşama, işletmenin belirlenen pazar bölümlerinden hangilerine hizmet vereceğini seçmesidir. Bu aşamaya "hedef pazar seçimi" veya "pazar hedefleme" denir. İşletmenin seçtiği pazar bölüm veya bölümlerine hizmet verirken kullanabileceği birkaç strateji vardır. Bu stratejiler: farklılaştırılmamış (kitlesel) pazarlama, farklılaştırılmış (bölümlendirilmiş) pazarlama, yoğunlaştırılmış (niş) pazarlamave mikro pazarlama (yerel ve bireysel pazarlama)stratejidir. Aşağıda verilen durumlardan bir tanesine uygun bir stratejiyi, gerçek bir işletme örneği üzerindenaçıklayınız. a)İşletmenin kaynaklarınınkısıtlıolduğu durum b)Ürününolgunluk aşamasındaolduğu durum c)Alıcıların çoğununaynı beğeniye sahipolduğu durum

  • drugie-predmety

    Konu:

    Turizm
  • Yazar:

    piggy
  • Oluşturulma Zamanı:

    1 yıl önce

Cevaplar 2

Cevap:

Cevap:

Ben B şıkkın buldum

Cevap: Bence B şıkkı yani bana göre

Cevabı biliyor musunuz? Buraya ekleyin!

Cevabı bulamıyor musunuz?

Google ile giriş yap

veya

Şifrenizi mi unuttunuz?

Hesabım yok ve şunu yapmak istiyorum: Kayıt ol

Bir dil veya bölge seçin
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years