Soru: 1. Aşağıdaki parçalardan hangisi sanatsal bir metinden alınmış olamaz? A) Buck, büyük öfkesini ve yaralanmış gururunu yatıştırmaya çalışarak, yorucu gecenin geri kalanını burada yatarak geçirdi. Tüm bunların ne anlama geldiğini anlayamıyordu. Bu yabancı adamlar ondan ne istiyordu? Neden onu bu dar kafeste hapis tutuyorlardı? B) Kıyıda hindistancevizi ağaçları vardı. Ağaçlar, ışıkta dikiliyor, ışığa eğiliyor, işığa yaslanıyordu. Yeşil tüyler, ta ha- valara yükseliyordu. Ağaçların dibi kaba otlarla kaplıydı. Devrilen ağaçlar, her şeyin altını üstüne getirmiş, otlan paramparça etmişti. Çürüyen hindistancevizleri, ağaçların dalları her bir yana dağılmıştı. C) Dışarının ayazından üşüdü. Geldi yatağına girdi. Dizlerini gene göğsüne dayadı. Yatak ısındı. Bugün, gün doğunca- ya kadar uyuyacağını biliyordu. Derken kendinden geçti. Sabah ayazının üstüne gün doğdu. Ana, ocaktan çorbay indirdi. Çorba sıcak, tatlı tatlı ocağın kıyısında tüttü. Oğul, çoktan çifte gitmişti. D) Insan kendisi, âlem ve âlemin ötesi hakkında düşünmeye başlayalı beri felsefe vardır. Bu düşüncenin varlık derece- lerinden her birinde ayrı metot ve ölçülerle derinleşmesi, pratik ihtiyaçlarımıza kadar inmesi ilimleri doğurduğu için felsefe ve ilimler birbirlerinin gelişmesine karşılıklı yardım etmişlerdir. E) Gümüş gibi parlayan bu güzel kaşağının dişlerine baktım. Çok keskin, çok sivriydi. Biraz körletmek için duvarın taş- larına sürtmeye başladım. Dişleri bozulunca tekrar denedim. Yine atların hiçbiri durmuyordu. Kızdım. Öfkemi sanki kaşağıdan çıkarmak istedim. 2 Güünlerden pazartesi Yine vapurun alt lu 1. Aşağıdaki parçalardan hangisi sanatsal bir metinden alınmış olamaz ? A ) Buck , büyük öfkesini ve yaralanmış gururunu yatıştırmaya çalışarak , yorucu gecenin geri kalanını burada yatarak geçirdi . Tüm bunların ne anlama geldiğini anlayamıyordu . Bu yabancı adamlar ondan ne istiyordu ? Neden onu bu dar kafeste hapis tutuyorlardı ? B ) Kıyıda hindistancevizi ağaçları vardı . Ağaçlar , ışıkta dikiliyor , ışığa eğiliyor , işığa yaslanıyordu . Yeşil tüyler , ta ha valara yükseliyordu . Ağaçların dibi kaba otlarla kaplıydı . Devrilen ağaçlar , her şeyin altını üstüne getirmiş , otlan paramparça etmişti . Çürüyen hindistancevizleri , ağaçların dalları her bir yana dağılmıştı . C ) Dışarının ayazından üşüdü . Geldi yatağına girdi . Dizlerini gene göğsüne dayadı . Yatak ısındı . Bugün , gün doğunca ya kadar uyuyacağını biliyordu . Derken kendinden geçti . Sabah ayazının üstüne gün doğdu . Ana , ocaktan çorbay indirdi . Çorba sıcak , tatlı tatlı ocağın kıyısında tüttü . Oğul , çoktan çifte gitmişti . D ) Insan kendisi , âlem ve âlemin ötesi hakkında düşünmeye başlayalı beri felsefe vardır . Bu düşüncenin varlık derece lerinden her birinde ayrı metot ve ölçülerle derinleşmesi , pratik ihtiyaçlarımıza kadar inmesi ilimleri doğurduğu için felsefe ve ilimler birbirlerinin gelişmesine karşılıklı yardım etmişlerdir . E ) Gümüş gibi parlayan bu güzel kaşağının dişlerine baktım . Çok keskin , çok sivriydi . Biraz körletmek için duvarın taş larına sürtmeye başladım . Dişleri bozulunca tekrar denedim . Yine atların hiçbiri durmuyordu . Kızdım . Öfkemi sanki kaşağıdan çıkarmak istedim . 2 Güünlerden pazartesi Yine vapurun alt lu​

Cevaplar 1

Cevap:

Cevap:

soru biraz düzensiz paylaşırken bir sorun mu yaşadınız? Ama yine de okudum ve cevapin dışındaki tüm şıklar da fark ettiyseniz öyküleyici ve betimleyici anlatım tarzı kullanılarak paragraf oluşturulmuş. diğer bir şıkta ise felsefe biliminin doğumuna ilişkin bilgi verilmiş. sanatsal metinde bilgi verilmez daha çok duygulara hitap eder. bunun için felsefe biliminin doğumuna ilişkin bilgi veren metin cevabımız oluyor.

Cevabı biliyor musunuz? Buraya ekleyin!

Cevabı bulamıyor musunuz?

Google ile giriş yap

veya

Şifrenizi mi unuttunuz?

Hesabım yok ve şunu yapmak istiyorum: Kayıt ol

Bir dil veya bölge seçin
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years