Konu:
TürkçeYazar:
juliannacastroOluşturulma Zamanı:
2 yıl önceCevap:Reklam metni; başlık, alt başlık, gövde ile marka ve slogandan oluşur. Reklam metninde yer alan diğer öğeler ise; fotoğraf, resim, karikatür, işaret, sembol, harf, görüntü, müzik, oyuncu ve konuşmacılardır. Bu öğelerin reklam içinde yer alma biçimi, reklam ortamına, hedefine, ürünün niteliğine göre belirlenir
Yazar:
moyalxae
Bir cevabı oylayın:
15Cevap:
Reklam metni; başlık, alt başlık, gövde ile marka ve slogandan oluşur. Reklam metninde yer alan diğer öğeler ise; fotoğraf, resim, karikatür, işaret, sembol, harf, görüntü, müzik, oyuncu ve konuşmacılardır. Bu öğelerin reklam içinde yer alma biçimi, reklam ortamına, hedefine, ürünün niteliğine göre belirlenir.
Açıklama:
EN İYİ SEÇER MİSİN SEÇERSEN SEVİNİRİM İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM ..........
Yazar:
jacquelynfitzpatrick
Bir cevabı oylayın:
1