Soru: 2. Şiirden söz ederken onu edebiyat ötesi veya ede- blyat üstü bir konuma yerleştirenlere rastlanır öte- den berl. Bir yanıyla doğrulanabilir bu yaklaşım. Şiiri "edeblyat"ın gövdesinden taşıran, musikinin veya matematiğin sonsuz arayış hizasına yaklaştıran kimi özelliklerden söz edilebilir. Gelgelellm, onu büsbü- tün "edeblyat"ın üstüne, ötesine yerleştirmeye çalış- mak özünü ve varoluş şartlarını çarpıtmak anlamını da taşıyabilir. En lyisl, --. Bu parçanın sonuna, düşüncenin akışına göre, asağıdakilerden hangisi getirilmelidir? A) taşkın özelliklerini kabul etmekle birlikte çlirin bir edebiyat türü olduğu üzerinde uzlaşmaktır B) édeblyattan öte bir düzeye yükseltirken şiirin asıl gayesi okuyucunun beğenisini elde etmektir C) sonrasını ve öncesini belirlerken şiirin diğer disip- lin alanlarından nasıl etkilendiğini araştırmaktır D) şiirin edebiyat alanından uzaklaşmasına neden olan etmenlerin peşinden gitmektir E) şiirl biçimsel yönden kusursuz bir yapıya kavuş- turup okurun beğenisine sunmaktır (2015-YGS)
Marketten 3 kg şeker ve 5 kg çay alan elif hanım 121 TL veriyor aynı marketten 5 kg şeker ve 5 kg çay alan Ahmet bey 135 TL veriyor. buna göre marketten sadece elif hanım şeker alsaydı kaş TL verirdiçözümlü olsun
12. 1-D f(x) = 2.f(-x) + x² + x + 1 olduğuna göre, f(1) kaçtır? A) - 5 3 f(₁) = 2 F(-1) + 3/₂ 2-E B)-1 C) 3-D (2 F (-1) + 2 C)/D) // +3=x1x+1) E) X 12 . 1 - D f ( x ) = 2.f ( -x ) + x² + x + 1 olduğuna göre , f ( 1 ) kaçtır ? A ) - 5 3 f ( ₁ ) = 2 F ( -1 ) + 3 / ₂ 2 - E B ) -1 C ) 3 - D ( 2 F ( -1 ) + 2 C ) / D ) // + 3 = x1x + 1 ) E ) X
Matematik 7. sınıf ters yüzde problemi:
Lütfen adım adım açıklayın. Güzel açıklayanı en iyi cevap seçeceğim.
(Boş yapan olursa bildiririm.)
a. 12 b. 16 c. 24 d. 42