Soru: .. Güzel sanatları bu şekilde sınıflandırmanın yanlışlı- ğını her platformda avazım çıktığı kadar söylemeye devam edeceğim. Doğru bakmayı bilmeyen insanlar için sanatın değişik dallarını farklı amaçlar için var ol- duğunu zannedenler var hâlâ. Her ne kadar bu sanat dallarının yöntem ve icra yetenekleri birbirinden fark- li olsa da amaç birlikteliği etmiş, aynı hedefin yolunda yürümektedirler. Birbirinden eşsiz olan bu sanat dal- larını birbirleriyle kıyas etmeye, yarıştırmaya, savaş- tırmaya kalkmak yerine bunların insanlığın estetik ta- rafını geliştirmeyi hedeflediklerini göz ardı etmemek gerekir. Farklı olan tek şey biri boyayla, diğeri sözle, bir başkası gösteriyi kendine yöntem seçmiştir. Bu parçanın anlatımıyla ilgili olarak aşağıdaki- lerden hangisi söylenemez? A) Tartışmacı anlatım örneğidir. B) Birden çok duyuyla ilgili ayrıntılara yer verilmiştir . C) Karşit durumlara yer verilmiştir. D) Sayıp dökmelerden faydalanılmıştır. E) Parçanın genelinde öznellik ağır basmaktadır.
Konu: Matematik 3.Ünite Değerlendirme Etkinliği
1)
82
64
76
69
X 27
X 38
X 45
X 58
574
512
380
552
+ 164
+ 192
+ 294
+ 345
2214
2432
3224
4002
Yukarıdaki çarpma işlemlerinden hangisi
yanlıştır?
A) X
) B)
C) A
D)
Vodilicami
a,b,c,ve de birer tam sayı olmak üzere ...................foto........................işlemleri tanımlanıyor.buna göre aşağıda verilen işlemlerden hangisinin sonucu diğerlerinden farklıdır?a=foto. b=foto. c=foto. d=foto